Košík je prázdný
cs
EN
Přihlášení
Hledání

WOLFOX


FAQ

Kdy budu mít objednané zboží doma?

Objednané zboží skladem odesíláme následující pracovní den. 1 - 2 dny zboží cestuje u dopravce. Za 2 - 3 pracovní dny je zboží u Vás.

Jak zjistím stav mé objednávky?

O stavu objednávky Vás informujeme prostřednictvím e-mailu, který jste uvedli v objednávce.

Mohu objednané zboží vrátit?

Ano objednané zboží lze bez udání důvodů do 14 dnů zaslat zpět na adresu uvedenou na faktuře. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v původním obalu a s veškerým zaslaným příslušenstvím.

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží?

Peníze za vrácené zboží jsou odeslány na Váš bankovní účet do 14 pracovních dnů od doručení zboží na naší adresu.

Jak je zboží doručováno?

Zboží je doručováno zvoleným dopravcem v objednávce - prostřednictvím PPL nebo DPD.

SMSkou nebo e-mailem vám od PPL / DPD přijde informace o pohybu balíčku a následně i oznámení o termínu jeho doručení. Zákaznická linka PPL je: 225 331 500. Zákaznická linka DPD je: 225 373 373

Jak zjistím pohyb své zásilky?

Pohyb svého balíčku sledujte na stránkách zásilkové služby DPD - www.dpd.com/cz nebo stránkách PPL www.ppl.cz

Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Zboží je možné platit online platbou přes platební bránu ČSOB, nebo formou dobírky.